liiinnsblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn Henriksson - 31 augusti 2012 14:35

Bloggpaus igen :) Ett litet tag bara! <3<3 Puss o Kram!

Av Linn Henriksson - 28 augusti 2012 14:53

Hej! Nu var det typ en vecka sen som jag gjorde ett inlägg men jag har haft lite bloggpaus bara ;) Men nu är jag här ingen!

Idag fyller min syrra 16 år! Så vid 6 tiden ikväll så kommer det några släktingar.

Men idag hände det något konstigt men roligt ^^ Det började med att den var idrott första lektionen i skolan och då skulle hela klassen gå till hälsans hus och sen runt en ''sjö'' som låg en bit bort. Men jag och min bästis gick lite efter för hon fick skoskav så vi gick hela tiden istället för att jogga. Så vi hann inte ikapp dom andra så dom var helt plötsligt bort x)

Och sen tog vi fel väg för dom andra hade tagit en helt annan väg.....Och vi visste inte vart vi var någonstans men vi bestämde oss för att gå den rundan ändå för vi tänkte ''Någonstans måste man ju komma ut'' när vi var mitt i skogen.

Så vi följde stigen och till slut så kom vi till den där sjön då. Fast där var dom ju inte eftersom dom andra hade gått en annan väg. En och en halv timma senare var vi vid skolan igen. Vi sprang in i idrottshallen och slängde på oss dom vanliga kläderna och skyndade oss tbx till skolan. När vi kom in i klassrummet så våran lärare att vi var 20 minuter sena :/ xD

Men vi förklarade hur det gick till så det gjorde inget :)

Och som ni kanske hör så var det helt random :P


Nu är jag iallafall här hemma och snart ska jag duscha o.s.v. 

Här är 2 videos. Den första har jag gjort och den andra lägger jag upp för att han sjunger väldigt bra! Vad tycker ni?? ;)

KRAM!! <3

Detta var min video!

Av Linn Henriksson - 20 augusti 2012 17:52

Hejsan! Sorry för att jag inte uppdaterade när jag kom hem från skolan förut men jag fastnade framför Pretty Little Liars ^^

Idag var det första dagen i 8:an. Vi gjorde inte så mycket direkt för vi pratade bara om massa saker som skulle ''hända'' i 8:an nu o.s.v Men vi fick våra scheman i dag också :) Det var sådär :/ Vissa lektioner kan jag klara mig utan.

Jag slutar runt 3 tiden varje dag och det suger men på fredagar så slutar jag 13:50 tror jag :D

Så när jag kommer hem varje fredag så åker jag till stallet.

Jag slutade 12:45 typ idag så det var bra!

Jag vet att jag lovade The sims 3 bilder igår men jag hann tyvär inte men dom kommer någon dag ;) Ni kan får några (skräp) bilder sålänge x)

Nu ska jag fortsätta att titta på Pretty Little Liars.

OBS!! Imon ska vi kanske bada i sjön med klassen....Men jag och min kompis kanske ''råkar'' glömma badkläderna ^^

om det regnar :P

 

Kram!! <3 -Linn

       

Av Linn Henriksson - 19 augusti 2012 15:39

På väg till Allum med syrran! :)


Av Linn Henriksson - 19 augusti 2012 13:03

Ja,sims 3 bilderna kommer idag ;)  Imon börjar skolan....Det ska väl bli ganska skönt ändå (lite) men tråkigt är det ju att sommarlovet är slut :(

Nu ska jag spela The sims 3 och ta fina kort till er ^^ 

Och jag ska överföra bilder till datorn så ni får se dom också!

Många kramar till er! <3

Av Linn Henriksson - 18 augusti 2012 14:31

Haloj! Jag sitter just nu i mitt rum med datorn och tittar på videos och målar naglarna :) Idag skulle jag o mamma egentligen åka o köpa en jacka till mig men vi gör det någon annan dag istället.

På Måndag börjar skolan igen...-.- Och det känns inte bra! :/ Jag undrar om det blir mycket mer läxor nu i 8:an men det får vi inte hoppas.

The Sims bilderna kommer senare men jag kan inte säga när riktigt ;)


Av Linn Henriksson - 17 augusti 2012 21:58

Är det bara jag som inte kan se videon som jag har lagt upp?? Det viktigaste är att ni kan se den :)

Komentera gärna och säg om ni kan se den eller inte,så jag vet det ;)

Tack!

Av Linn Henriksson - 17 augusti 2012 21:50

Här är videoinlägget :)

Godnatt! Älskar er! <3<3

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards