liiinnsblogg

Alla inlägg under september 2012

Av Linn Henriksson - 20 september 2012 17:44

....Snart ;) Detär det första mötet i Härryda kyrka kl:19:00.Ett bättre inlägg kommer senare (har bråttom) 

-Linn

Av Linn Henriksson - 10 september 2012 17:47

Nej,jag stannar här på bloggplatsen! Nattstad var intr roligt :/

Men iallafall,idag var det skolfoto -.- Jag gillar inte det kortet man ska ta på sig själv men klassfotot är kul ;)

Jag kände på mig att detta blev bra i år!


En rolig sak är att jag funderar starkt på att börja rida på Annnas ridcenter :D Jag har kollat lite på deras hemsida och det verkar väldigt mysigt och bra där! För jag har bara hört bra saker därifrån. Jag har redan blivit kär i en häst som heter Elmo och som jag hoppas att kunna bli medryttare på så småningom.

Är det någon av er som rider där?? Det skulle vara roligt att bli kompis med dig isåfall :)


P.s Jag klippte (mamma klippte) min lugg en liten liten bit igår för den var väldigt lång och jag ville inte se ut så på skolfotot idag. Nu ska jag göra So och No läxa för vi har prov på båda delarna denna veckan :( Det suger!


-Kram!

 

-Linn!

Av Linn Henriksson - 5 september 2012 21:37

För att jag inte vill förlora alla inlägg,bilder,komentarer och frågor <3<3 Men här är den nya adressen och jag hoppas att ni tipsar era kompisar om den också och att ni följer mig där :) http://www.nattstad.se/Linnsann98

//Många kramar Linn!

Av Linn Henriksson - 4 september 2012 17:35

Heeej!! Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar nu men jag har inte haft något internet för första gången på sjukt länge :) Och jag har varit sjuk -.- 

Så det är inte så mycket ni behöver veta om det ;)


Men en sak som ni verkligen behöver veta är tt jag funderar på att byta från bloggplatsen till Nattstad. Jag ska gå in där nu och kolla hur det ser ut och om det verkar bra! OM jag byter så ger jag er adressen dit sen såklart.

-Linn

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards