liiinnsblogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn Henriksson - 22 oktober 2012 12:26

Mina underbara! :) jag gör detta inlägget från mobilen nu för jag har ont i huvudet så jag känner inte direkt för att sitta vid datorn och få ännu mer huvudvärk. Jag har ätit frukost och nu tittar jag på film "Har du hört rycktet om Morgans?" Men om några minuter ska jag öva på SO provet tills på Torsdag. En sak som äger totalt är att det är höstlov nästa vecka!! :D idag ska jag KANSKE göra en video ;) kram <3

Av Linn Henriksson - 21 oktober 2012 21:42

Hej! förlåt för att jag inte har bloggat....men internet har varit borta helt typ,så jag har inte kunnat blogga -.- Jag LOVAR er att jag ska blogga så ofta jag kan och ni ska verkligen få känna att ni är med mig i allt jag gör ^^ <3 med bilder och videos!

Vi börjar NU!


Idag ink. i Fredags och Lördags är/har jag varit sjuk,och det är jag fortfarande. Jag har feber och min mage är konstig + illamående..:( Så det känns inte så bra just nu. Och jag antar att jag blir hemma imon oxå.

Imorgon så ska jag väl antagligen inte göra så mkt direkt då,förutom att kanske titta på film med pappa :P

Men någon gång under dagen ska jag försöka få en en bild eller två :)


Ha det bra!! :D <3<3

p.s Glöm inte att följa mig på min youtube kanal --->> Linn Henriksson. (video kmr snart)

Av Linn Henriksson - 9 oktober 2012 10:01

Japp,jag är i skolan just nu. Tills på Torsdag har jag engelska prov och tills på Måndag nästa vecka har jag No och SO prov :( TRE prov som jag måste öva på denna veckan!! Snälla skjut mig nån!


Ettinlägg kommer sen när jag kommer hem ;)

Av Linn Henriksson - 6 oktober 2012 18:18

försöka blogga oftare nu men jag har inte haft något internet på datorn på ca 5 dagar -.- men nu ska jag verkligen försöka :)

Här är en video från igår kväll. Bilder från 4-gott kommer senare idag ;) <3

Ha en super duper mysig lördagskväll!!  p.s Kolla mina klipp på youtube härdan efter -->> Linnhenriksson

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards