liiinnsblogg

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Detta har hänt......

Av Linn Henriksson - 28 januari 2013 18:35

Hej!! Jag vet inte hur jag ska börja riktigt....Det har hänt ganska mycket sen jag bloggade sist. Anledningen till det är jag inte har tänkt på bloggen så mycket och bli inte förvånade om det skulle hända någon gång igen senare.
Men jag har saknat att blogga nu så jag tänkte börja.....igen (försöka iallafall :P)
aja,skit samma. Jag tänkte berätta vad som har hänt!!
Jag ÄLSKAR ONE DIRECTION!!!!!!!!
Aaaaa!! Dom senaste 6 veckorna eller vad de är så har jag blivit helt besatt av 1D! Jag har lyssnat sönder deras musik och tittat på sjukt många videos om dom Och jag får ju inte glömma o säga att jag har gjort en blogg om dom,hehe ^^
www.Onedirectionsweden1d.bloggplatsen.se :) Så där kommer jag oxå att skriva massa nu,så ni vet.


2:a saken: Jag har klippt mig lite,så nu ska jag låta min lugg växa snett (snelugg)


3:de saken: Jag ska börja spela gitarr :D Det verkar väldigt roligt och dom som jag har frågat som har spelat har sagt att det är jätte kul! Så på torsdag eller Fredag ska jag få låna min mosters gitarr ett tag så jag kan öva mig :) Och för att göra det lite extra kul då ska jag lägga upp videos på när jag spelar låtar som jag har lärt mig (och kanske även när jag övar ;)
Men jag har ju inte ens fått gitarren än och jag måste ju lära mig lite innan en video kan komma upp,som ni kanske förstår.
Det finns faktiskt en speciell person som är anledningen till att jag ska börja spela gitarr och han heter
Niall Horan   
Jag har sett videos på när han spelar och jag kände: " Nä! Nu ska jag fan ta o lära mig att spela gitarr"
Det verkar så mysigt att bara kunna spela lite för sig själv när man har tråkigt o.s.v


Nu vet jag vad ni tänker: "Ska du inte gå på lektioner i gitarr??"


Svar: Såklart att jag ska göra det! men jag tror att dom kurserna börjar till hösten så jag tyckte att jag kunde öva mig lite innan :)


Jupp.....Jag kan ju säga lite random här att jag har kemiprov och spanska prov denna veckan och det suuuuuuuuger!! Så det måste jag öva på nu oxå :/


OBS!! Jag har blivit så besatt att jag köpte en dvd med 1D -> "Up all night-The live tour"
Och det är den bästa dvd som jag har haft! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Här är till slut lite bilder :) xx

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Henriksson - 28 april 2013 22:46

Tjaba! Jag är tillbaka! Jag vet,det var evigheter sen som jag gjorde ett inlägg och bloggen var helt nere o.s.v. Men jag är tillbaka och redo att börja blogga igen :) Anledningarna till att jag inte har varit aktiv är att jag tex har haft min blogg o...

Av Linn Henriksson - 29 januari 2013 14:43

Grrrrr!!! Jag vill verkligen inte göra kemi och spanska nu! :( :( sååå tråkigt! Menar ska berätta en rolig sak som hände idag sista lektionen i skolan (No lektion) Jag och min kompis Elin skulle förhöra varandra på kemin så vi gick och satte oss ...

Av Linn Henriksson - 11 december 2012 19:41

Mandlar: 60 kr Pennor: 29 kr Sjukhandskar: 29 kr Handskarna är för min fimolera färgar av sig så då slipper jag tvätta händerna hela tiden. Jag köpte julklappar också men dom kan jag inte visa ifall dom som ska få dom läser detta inlägget....

Av Linn Henriksson - 11 december 2012 16:14

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Skapa flashcards