liiinnsblogg

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Hahahahahaha!

Av Linn Henriksson - 29 januari 2013 14:43

Grrrrr!!! Jag vill verkligen inte göra kemi och spanska nu! :( :( sååå tråkigt!

Menar ska berätta en rolig sak som hände idag sista lektionen i skolan (No lektion)
Jag och min kompis Elin skulle förhöra varandra på kemin så vi gick och satte oss i datorsalen i stället,och satte på musik. Och vi sökte på typ: "jodnasstigt" typ x) haha,det där var bara ett exempel)
Men så fick vi värsta sockerkicken så vi började skicka massa sms till min pappa från min mobil där det stod massa as konstiga saker ^^ Och jag tror inte att jag har skrattat så mycket i hela mitt liv xD jag trodde att jag skulle avlida!
Det kanske inte låter så roligt men jag har bilder på dom sms:n här --->>

(Dålig humor,jag vet ^^)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Henriksson - 28 april 2013 22:46

Tjaba! Jag är tillbaka! Jag vet,det var evigheter sen som jag gjorde ett inlägg och bloggen var helt nere o.s.v. Men jag är tillbaka och redo att börja blogga igen :) Anledningarna till att jag inte har varit aktiv är att jag tex har haft min blogg o...

Av Linn Henriksson - 28 januari 2013 18:35

Hej!! Jag vet inte hur jag ska börja riktigt....Det har hänt ganska mycket sen jag bloggade sist. Anledningen till det är jag inte har tänkt på bloggen så mycket och bli inte förvånade om det skulle hända någon gång igen senare.Men jag har saknat att...

Av Linn Henriksson - 11 december 2012 19:41

Mandlar: 60 kr Pennor: 29 kr Sjukhandskar: 29 kr Handskarna är för min fimolera färgar av sig så då slipper jag tvätta händerna hela tiden. Jag köpte julklappar också men dom kan jag inte visa ifall dom som ska få dom läser detta inlägget....

Av Linn Henriksson - 11 december 2012 16:14

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Skapa flashcards