liiinnsblogg

Alla inlägg under april 2013

Av Linn Henriksson - 28 april 2013 22:46

Tjaba! Jag är tillbaka! Jag vet,det var evigheter sen som jag gjorde ett inlägg och bloggen var helt nere o.s.v Men jag är tillbaka och redo att börja blogga igen :) Anledningarna till att jag inte har varit aktiv är att jag tex har haft min blogg om one direction att tänka på ganska ofta för jag uppdaterar den bloggen så fort det händer något nytt i killarnas liv, och att jag har haft mycket med skolan o så, men skit samma nu är jag här!
Och troligen här för att stanna.
Jag ska berätta lite kortfattat om vad som har hänt sen sist.
Det har egentligen inte hänt något speciellt förutom att jag har fyllt 15,yay! Och jag har fortsatt vara beroende av One Direction hela dagarna.
Den 8:e maj ska jag till Stockholm och se One Direction live!! Asså jag är såååå sjukt taggad och jag längtar skit mycket verkligen! Jag ska köpa en biljett av min kompis imorgon och jag sitter på läktare 1 sektion 139 rad 12 plats 99, om någon undrar. Det är bara tio dagar kvar! Ska någon av er dit? Kommentera!
Men men, nu praoar jag på pressbyrån i två veckor ^^ jag var ute så sent så allt var typ upptaget så det fick bli pressbyrån för min del, men det är ganska roligt ändå :P jag har redan praoat en vecka så imorgon börjar sista veckan. (Skönt).

Den senaste veckan har jag inte köpt så mycket, jag har bara köpt en foundation och Little Mix album DNA och den är signerad :)
(Bilder nedan)
Igår red jag på min medryttarhäst Kalle i skogen så blev han helt plötsligt rädd för något och vek undan jätte hastigt så jag ramlade av och fastnade med foten i stigbygeln, sedan landade jag på mage och slog i nacken,armen och benet -.- så nu är jag jätte öm överallt typ....
Så kan det gå!
Jag skriver säkert ett inlägg imon också när jag har fått biljetten :D
Men om ni fortsätter att läsa bloggen fortsätter jag att blogga så det hänger på er! <3<3 Godnatt! //kram Linn

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Skapa flashcards