liiinnsblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Linn Henriksson - 27 november 2012 22:25

...Bara för att man bestämmer sig för att lägga sig lite tidigare så är det ju självklart att det ska vara så varmt i rummet så man typ dör när som helst! Det finns nog inget värre än det när man ska sova. Så nu får jag väl ligga här i sängen ett tag och iallafall försöka somna ;) imorgon har jag bestämt mig för att jag ska göra klart det som jag behöver göra i skolan och verkligen bli klar med det denna gången (vilket jag inte blev idag ^^) och så är det SO såklart...ett utav dom tråkigaste ämnena.

Aja,godnatt igen! Det kommer ett inlägg imon på morgonen innan skolan :)
Såhär svart är det i mitt rum nu,men jag kan ändå inte sova

Av Linn Henriksson - 27 november 2012 21:21

Förlåt för att jag inte har bloggat! Men det har funnits skäl till att jag inte har bloggat men om jag skulle skriva alla dom så skulle det ta en stund :P
Men nu när jag har appen på min iPhone så kommer det bli mycket lättare att blogga :) då kommer det mycket mer bilder o.s.v
Men iallafall. Nu sitter jag i min säng och äter flingor och tittar på Andra Avenyn! Tidigare idag så fick jag hem filmen "Flicka" :D jag hade beställt den från cdon.com för bara 59 kr!! As billigt för en film. Så den har jag sett på idag oxå :)
Godnatt på er! ?

Av Linn Henriksson - 5 november 2012 20:14

...på Pretty Little Liars?? Ingen va? Den är ju såå bra och spännande! Jag har säsong 1 på DvD och väntar nu tills första Januari för då kommer säsong 2 ut!! :D Glad.se.

En ny video på youtube är snart uppladdad. Där visar jag min sminklåda och jag hoppas att ni vill titta på den :)

Nu ska jag se om det finns något gott i kylen/frysen (Glass) och så ska jag göra klart en SO läxa men samtidigt så ska jag titta på Andra Avenyn och Pretty Little Liars!

-Kram



Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards