liiinnsblogg

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Linn Henriksson - 3 juni 2012 21:09

Hittade en jätte söt bild på en häst på Gunnebo ridskolas hemsida :) Jag vill nämligen börja rida där men jag får se hur det blir med det. Annars är jag väldigt intreserad av hästar,det är bara det att jag inte rider just nu.

Han heter Boro men han är lite för kort för mig tror jag -.- det ser ut så på bilden iallafall :P

Om det är någon som rider/har ridit där så får du gärna säga om du tyckte eller tycker att 

det var bra där :)

 

Av Linn Henriksson - 3 juni 2012 17:19

Nu tittar jag på ''Flicka'' (den första filmen) och den är väldigt bra! Snart ska jag göra Biologi läxa och duscha :/ och det suger lite smått! 

Men jag hittade ingen trailer på filmen men jag hittade en trailer på ''Flicka 2''. Det kanske är många som har sett den men det finns väl alltid någon som inte har sett 2:an :)

Här är trailer på 2:an då & bilder på 1:an

       

Hejdå! (komentera)  

Av Linn Henriksson - 3 juni 2012 13:04

Nu kommer det ett inlägg till innan jag glömmer av det :) jag tänkte ge er lite information om mig för att om ni följer min blogg sen så kan det vara roligt att veta lite om mig och sånt ni vet ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Favorit:

 

Film: ''Flicka''

Serie: ''Skenet bedrar''

Spel: ''The sims 3''

 

Intressen: Rita & Rida

Mat: Tacos

Godis: Geisha

   

Kändis: Selena gomez

 

Hobby: Fimolera


Sådär :) här är det mesta som man behöver veta om mig! ^^ (komentera gärna)        










Av Linn Henriksson - 3 juni 2012 11:20

Hej! Jag kom hem för en timma sen från GT,idag gick det ganska bra faktiskt :) Snart tror jag att jag får en header också så det blir lite finare. Nu ska jag äta Ben & Jerry glass,Mmm....:))

Ni vill säkert ha en bild på mig också så det ska ni få (nedan)

Hoppas att ni kommer att läsa min blogg!  

haha ^^

Ha det bra så ses vi sen! :D <3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards