liiinnsblogg

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Linn Henriksson - 11 augusti 2012 15:59

Hej igen! Nu har jag väntat i mer än 2 timmar på att uppladdingen ska bli klar på youtube så ni kan få videon som jag gjorde förut,men det står BARA på 14% av 100%......-.- Det är ju helt sjukt! Det kan väl ändå inte vara normalt? eller?

Så jag tror att videon kommer imon eller senare ikväll :( eftersom det tar sååå lång tid!


Men glöm inte komentera om vad ni tycker om min nya header & design :)) Jag hoppas att ni gillar den!

Och ni får gärna komma med förslag på utmaningar (göra hemma)


Vid typ 6 tiden ikväll åker jag och pappa till mormor med moppen ^^ och mamma kommer dit när hon slutar jobbet runt halv 7 tiden typ :P

Njut av solen resten av dagen så ses vi senare! 


//Älskar er alla läsare!! :) <3 Och tack för dom söta komentarerna och frågorna! Det betyder mycket    

Av Linn Henriksson - 11 augusti 2012 11:07

Hej! Jag kom precis hem från GT :) Det gick ganska bra faktiskt med jag hade 9 st kvar...

Nu ska jag göra en video där jag visar min sminklåda och den kommer jag att lägga upp så fort jag har laddart upp den på youtube men det kan ta ca 2-3 timmar eftersom det tar ÅR att ladda upp vissa videos på youtube -.-

Men jag hoppas att ni ska gilla den!


Förresten! Glöm inte att komma på några utmaningar till mig som jag ska göra :D (jag filmar det)<3

 

Knäck ideer nu! :D haha ^^

Ni är bäst!


Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards