liiinnsblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn Henriksson - 17 augusti 2012 20:52

Videobloggen kommer snart :)

Av Linn Henriksson - 17 augusti 2012 20:17

Videon kommer som sagt om ca 30-60 minuter men jag gjorde den för typ 2 timmar sen ;)

:)

Av Linn Henriksson - 17 augusti 2012 12:12

Hej! Jag blev precis klar med inlägget när strömmen gick så nu får jag skriva om allt -.-

Men jag fick en fråga om jag kunde lägga upp bilder på The sims och självklart kan jag det ;) men dom kommer senare idag tror jag! Nu ska jag göra saker med fimolera och sen ska jag dusha.

Det var ju ett tag sen som jag gjorde en video nu och det är för att kameran har varit lite konstig men jag ska försöka göra den så bra det går,och den ska jag göra kanske idag eller imon!


-Kram <3

Av Linn Henriksson - 16 augusti 2012 21:24

är ''Make you believe'' by Lucy Hale

Gillar ni den? ;)

-Linn

Av Linn Henriksson - 16 augusti 2012 17:15

Japp,det har tagit flera timmar för mig att rensa och slänga saker i mitt rum som jag inte behöver och nu känns det mycket mycket bättre eftersom det var så trångt och dammigt i mitt rum hela tiden ^^ Så det tog typ 5 timmar x) Ändå så har jag ett ganska litet rum men ändå tar det sån tid...-.-

Nu ska jag slappna av i soffan med datorn och titta på Pretty Little Liars & Andra Avenyn :D


Vad har ni gjort idag?? :)

 

Nu är städningen klar!

Av Linn Henriksson - 15 augusti 2012 22:31

Gud! Bara för att min syrra började titta på Pretty Little Liars så har jag blivit helt besatt av den serien x)

Det är ju as bra! Så nu tittar jag på massa avsnitt på den sidan som jag gav er! :)

 

Godnatt! <3

Av Linn Henriksson - 15 augusti 2012 17:55

Hejsan hejsan! :) Sorry att jag inte har gjort något inlägg idag men jag har varit vid havet idag i några timmar och sen åkte vi till Elgiganten för vi skulle köpa en sladd till våran filmkamera så jag skulle kunna föra över videos till datorn men den kameran var tydligen för gammal så dom hade ingen sån sladd och sen sa dom att det inte gick att föra över från den kameran för att den hade band i sig men om den hade haft usb-minne eller något liknande hade det kanske gått :((

Så jag får fortsätta med den kameran som jag använder nu tills jag har råd att köpa en filmkamera :)

Jag badade i dag för första gången på året :D Det var iskallt ibörjan men sen blev det jätte skönt ^^ Och det är ju synd att man ska kunna börja bada när det bara är 5-6 dagar kvar på sommarlovet :P

Hoppas att ni har haft det bra idag!

 

haha skojig bild på mig xD Kram! <3

Av Linn Henriksson - 14 augusti 2012 20:40

Tjoho! :) Ni vill säkert veta vad jag har haft för mig idag? ^^ Vid 4-5 tiden åkte jag,mamma och pappa till Triumf glass cafe och åt glass! Det var super gott. Sen efter det så åkte vi över till Allum för att handla mat och köpa en sladd till kameran men vi tänkte först inte på att man kunde köpa såna sladdar där så vi tog inte med oss kameran så dom kunde titta vilken slags kamera det var -.- Så det var klantigt,haha!

Sen gick vi in på Maxi och handlade mat och jag köpte en energidryck (monster) fast man behövde vara 18 år för att köpa den så mamma fick köpa den åt mig fast hon fick ju pengar senare :P

Nu är jag hemma i soffan o har precis ätit.

Här är bilder från idag!

       

Kram och ha en bra kväll! <3

p.s Sminkvideon kommer om ca 2 dagar (tror jag,eller tidigare)

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards