liiinnsblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn Henriksson - 1 augusti 2012 16:24

Igår kväll 31/7 blev en hund stulen utanför Coop i Borås. (Kiara har alltså inte slitit sig från halsband och koppel). Händelsen är polisanmäld. Hunden är en amstaff/pitbull, en tik. Hon är chippad.


Förutom den vita teckningen som syns på bilden har hon vitt på tassar och ett vitt karakteristiskt märke baktill i nacken/halsen uppskattningsvis stor som en femma. Detta är inte min hund, jag hjälper till i arbetet med att hitta henne och få tillbaka henne till hemmet där husse och matte finns. Har du sett henne tveka inte att ringa polisen. Kiara är väldigt kärvänlig och inte reserverad mot främlingar. Kan du hjälpa till ytterligare i sökandet eller har sett henne kontakta Linda Glantz omgående via PM/mail eller ring: 0735-307089


Guld värt om ni delar detta på fb och era bloggar ni som bloggar! För hon ska hem !

Hjälp gärna till med detta så denna lilla vovven kommer hem igen! :)

Av Linn Henriksson - 1 augusti 2012 14:40

Tja! Jag tänkte köra frågestund nu,så fråga hur mycket ni vill om vad som helst :) p.s Imon så ska jag rida Kalle igen,så vi får se hur det går men det ska väl går bra eftersom han är så duktig ;) Och jag hoppas att det inte regnar som det gjorde igår -.-

 

Av Linn Henriksson - 1 augusti 2012 00:19

Här är jag & Kalle från idag! :)

 

Presentation

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du min blogg? :)
 JA!
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Gästboken för alla älskade läsare


Ovido - Quiz & Flashcards